Irmakdkm 26+3 haftayız dün çok üzüldüm ağladım sonra bu sabah kalktım su içtim ayağa kalkınca bişey boşandı sanki wc gittim bildiğin külodum su ıslanmış çok az bi beyazımsı akıntı var korkmalı mıyım sizce ??
Elif25 Irmakdkm son 1 aydır günde 7.8 kere başıma geliyor aynı olay. Enfeksiyonda yok bebeğiminde suyu iyi. Akıntın fazlaşmış Normal bi Durum Korkacak bi durum yok dedi bana. Ama sizinki belki farklı olur doktorunuza bi gidin