Emel_kaya Merhaba anneler. Bu ayın 9′unda çok şükür ki doğum yaptım. Normal doğum yaptım ve doktorlar haberim olmadan kesik atmışlar ve fazla dikişim var. Bu dikişler ne zamana kadar düşer bilgisi olan var mı ?