6 aydır bebek istiyoruz kızlar hormon testlerim falan normal çıkmıştı ama yine de olmadı ovülasyon kullandım 2 ay o da tutmadı buradakiler kadar hiç pik görmedim zaten en son yumurtalarımın gelişimini göstermeye karar verdim progesteron 0.56 çıktı meğer yumurtalarım gelişmiyormuş pikassos diye bi ilaç verdi doktor yumurta kalitesi için adet olunca da gitmemi söyledi geliştirici ilaç başlicakmış 😞 aranızda pikassos kullanıp faydasını gören oldu mu acaba bana biraz ümit olur musunuz 🥺