NASILASK Bence kesinlikle 30 da hazırlamış olun en azından hastane çantanızı çünkü ben 30. Haftama kadar hiçbir sorun yaşanmazken bir anda hamileliğim ağır geçmeye başlamıştı kendimi çok kötü hissettiğim dönemler oldu ilk fırsatta çocuğun kıyafetlerini eşyalarını hazırladım kendimi zorlayarak daha sonra aniden lekelenme ve akıntı geldi ve hastaneye gittik hiç planda yokken yatışım yapılmıştı belkide suyumda gelseydi erken doğum yapma tehlikem olabilirdi ve Allahtan hastane çantam hazır olduğu için ne olur ne olmaz diye arabaya almıştık ve orda kullanmıştık ben hep 34ten önce erken olur tozlanır diye düşünürken iyiki erkenden herşeyimi hazırlamışım demiştim