Kızlarr bende tüm gün ayakta çalışıyorum ama benim devletteki doktorum ayakta çalıştığım için istediğin zaman rapor yazarım dedi bana bide bende bugün 17+1 oldum amaa hiç karnım çıkmadı sizin karnınız çıktımı 83 le hamile kaldım 88 olmuşum suan ama sanki karnımda regl olmadan önce olan şişkinlikten baska birseyyok gibi