Bende 30+5 de bebeğimin kıyafetlerini yıkadım ütüledim sanki hemen biter gibiydi ama gerçekten beklediğimden uzun sürdü yorucuydu ama değer 🥰 dolabını yerleştirdim kendi pijamalarımı da yıkadım ütüledim şuan 31+4 deyiz dünde nevresim takımlarını yıkadım ütüledim geriye herşeyi dolaptan alıp çantaya koymak kaldı sadece 💃 onuda bu ay sonu biberon ve emziği dezenfekte edip hazırlayacağım 👏