danla2711 Kızlar 22+3 olduk ama şimdiden bebeğime hangi deterjanı kullanacağıma karar vermek istiyorum 🥰 önerileriniz var mı? Siveno iyi diyorlar kullananlar ne düşünüyorsunuz memnun musunuz? Hadi gelin konuşalım🥰
Gizem1992 danla2711 ben dalin sıvı ile yıkadım yumuşatıcı kullanmadım 🙂 üni baby yenidoğan da güzel bence ikisini de alırım bittikçe
Gizem1992 danla2711 üni baby daha temiz sanırım ama dalin güzel kokuyor zaten ekstra durulama yaptırdım sorun olmuyo bence 😊
GlyGkcn danla2711 siveno gibi içeriği ben yerli olduğu için tavsiye ediyorum. Diğer bebek bakım ürünlerini de bu markadan tercih ettim 😊😇
Aydnkynk Başta dalin kullandım ama daha sonra dalin lekelerde sorun yaratıyor uni baby kullanıyorum siveno denemedim ama omo hiç yani verilen paraya yazık
danla2711 Aydnkynk uni baby hiç aklıma gelmemişti biri daha önerdi🥰 sivenoyu çok duydum ama bilemedim de teşekkür ederim 🥰
Nursahergun İstgram sayfasında Le Nature doğal bebek çocuk ürünleri ❤️🔥🫶bakalım alabilirim ben bu urunlerden doğal organik onaylı sayfasına bakabilirsiniz 🤗
danla2711 Aydnkynk ay kesinliklee😂 neyseki ilk zamanlar lekelenen kıyafetlere üzülmeyeceğim çünkü görümcemin oğlunun kıyafetleri geldi😂 çoğunu lekelenince atarım😂
Melissayda @danla2711 duru - granül sabun kullanıyorum 1 yaşına girince yumuşatıcı da kullanmaya başladım uni baby kullanıyorum. Leke çıkarıcı da önereyim baby me markası , stop bunlardan memnunum ☺️
danla2711 Melissayda teşekkür ederim hepsini tek tek yazmışsınız 🥰 baby me markası e bebeğin sanırım🥰 e bebek mağazasından içeri girince bir koku var o kokuyu biliyor musunuzzz😂 bayılıyorum evimde öyle koksun istiyorum😍😍
feynnur Melissayda bebek çamaşurlarını yıkarken makineyi iyice temizledim. Yıkadım. Ama normal zamanlarda kendi çamaşırlarımızı da atacağız makinede deterjan kalıntıları olacak. Bu sorun yapar mı