momBg Kızlar bilginize ihtiyacım var 🌹Yaklaşık 2 yıldır bebek istiyoruz normal de regl öncesi hep kahverengi kanamayla başlar buna alıştım ama şuan REGLİME 2 gün var peçeteye PEMBE LEKE geldi yani böyle olup gebelik öğrenen varmı 🎀😇
dunnobeck Ben hamile olduğumu bu şekilde hissetmiştim, ilk belirtimdi. Regl olmadan birkaç gün önce çok silik pembe bir akıntım oldu ama heyecanlanmak istemedim. Regl günüm 3 gün geçince test yaptım pozitif çıktı
momBg dunnobeck yaaa inşallah benim de böyle olur 🌹💖 ve birde cidden normal de sivilcem çıkar tabi ama bu sefer sayamayacağım dereceden çıktı bu da belirti midir bilmem tabi 🥰
dunnobeck momBg Benim normalde de sivilcelerim olduğu için o konuda bir değişiklik yaşamadım ama göğüslerimde regl olacakmışım gibi hassasiyet vardı. Umarım istediğiniz gibi olur 😌