fkrysrdr tbmn ben 15 ocakta doğum yaptım dün gittim başvuru için ama hala bir kağıt gelmedi başvuru alsak bile eski kanun üzerinden 600 TL alabilirsiniz biraz daha bekleyin kesinlessin dediler. Anlamadım gitti
sedefyrs1101 Bende başvurdum ama e devlette 3 çocuk için 1300 olarak yazıyor alacağım ücret bende anlamadım
sedefyrs1101 Adaerzen Başvuru için aile sosyal yardım merkezine doğum belgesiyle gittim canım başvuru sonucunu e devletten sorgulayıp bakıyorum doğum yardımı yazıp daha süreç başvuru aşamasında yazıyor
Adaerzen sedefyrs1101 144 aradım başlamadı dediler basvuru 2 haftaya başlar dediler diye beklemekteyim