Selam kızlar, çalıştığım şirketin Allianz ile anlaşması olduğundan tamamlayıcı sağlık sigortam vardı . Fakat geçen ay anlaşma bitti ve sağlık sigortalarımız iptal edildi. Sorum şu doğumdan sonra sadece doğacak bebeğim için sağlık sigortası yaptırabilirmiyim? Yaptıranlar hangi firma ile ne kadar ödüyor? İlk 1 sene hastane ile her ay muayene var biliyorsunuz ve özeller baya pahalılaştı.