richgirl10 seyma0661 maşallah çok güzel böyle devam inşallah 😍 ( birazdan kilo fetişleri basar burayı. Ben 7 kilo doğurdum bebeğiniz geride diyen olursa hiç takma)😂
seyma0661 richgirl10 hahahaha evet var öyle insanlar ama hiç takılmıyorum zayıf doğsun yenidoğan kıyafeti var bir sürü küçücükkkk😂😂
Dfnsyn seyma0661 Aslaninannesi_ richgirl10 Gizem1992 1prens1prenses_ Merhabalar hanımlar 🌸 ben de 32+5 oldum. Bugün ara sıra adet sancısı gibi çok hafif bir ağrı gelip geçiyor ve bel ağrısı oluyor, çok uzun sürmüyor. Sizde de oluyor mu
1prens1prenses_ Dfnsyn şuan sancım var ve direk Kaşığımda âdet sancısı gibi ve kasılma var Bebeğim normalde az harekeli iken bugün çok hareketli valla böyle giren çıkan sancı da değil Bildiğin adet sancısı ağrısı Gibi bir saattir var
seyma0661 Aslaninannesi_ ay bizimde sezeryan olursa mart başı olmazsa 17 marta kadar yolu var sağlıkla gelsinler insallah 🥹
Dfnsyn Aslaninannesi_ sizde aynı durum olmuş muydu? Sanki çok afedersiniz lavaboya da çıkamıyorum kabızlık vs var, o da mı etkiliyor diye düşünüyorum
Dfnsyn 1prens1prenses_ yok benim 5-10 dk olup geçiyor çok kalmıyor, yarın soracağım siz de ihmal etmeyin
Melissso Dfnsyn 32 deyim. Ara sıra oluyordu sordum doktora haftada 2-3 kere 5 10 dakikalık bir adet ağrısı oluyor dedim . Sürekli hale gelirse ve sıklaşırsa gel dedi bu tarz gelip giden ağrılar yalancı sancı sanırım
Dfnsyn Melissso ben de 32+6 bugün gittim yalancı sancı onlar olur dedi. Baş geliş pozisyonunda olunca bebeğim daha sık hissetmen normal dedi. Nst de de sancım çıkmadı çok şükür