gulsahtym23 eda_x1 kızımda doğuma kadar kusan ben şimdide oğluma hamileyim 29 haftalığım prilam kullanmama rağmen hala kusuyorum🥲
Kbr777 Benimde hala devam ediyor 10+6 su bile içemiyorum 12 den sonra hafifler dediler bekliyorum. Ben tuzlu ayva yiyorum en çok o yatıştırıyor bir iki saat kadar.
eda_x1 Ne yesem çıkartıyorum artık yoruldum böyle içim dışıma çıkıyor bana da ilaç verdi doktor ama çok içmek zararlıymış bebeğe diye içmeye korkuyorum