htckubray Pursaklar devlet Hastanesi’nde Serap Özkan hocaya gidiyorum 12+3 haftalık hamileyim. Doktorumdan çok memnunum, doğumu da burda yapmak istiyorum tecrübesi olanlar paylaşabilir mi acaba doğum yeni açılmış deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🥹🩷
Aleynabaoglu Yenidogan yogun bakımı yokmuş bende pursaklarda oturuyorum vazgeçtim burdan bence bi düşün derim