Merhabalarrr ♥️ bugün kontrolüm vardı 37+1 oldum doktorum ilk gebelikte bacakta pıhtı olduğu için çok beklemeyelim riskli dedi ve 30 ocak’a gün verdi 🫣 ikinci kızım ve ikinci sezaryenim olacak açıkçası doğurup 2 bebe annesi olacağım bugün dank etti heyecan korku bastı en çok büyük kızım mutlu şu an 😁 evde temizlenecek bı oda ve buzluğa atılacak ikramlik ve yemekler kaldı sadece Allah’ın izniyle ikinci çiçeğimiz geliyor bu arada ilki 4 kilo doğdu ama bu minyonmus daha henüz 3 kilo oldu kimseyle bebisinizi kıyaslamayın diye söylüyorum kardeşler bile aynı olmuyor 🥰 Allah bekleyen hepimize sağlıklı kolay hayırlı doğumlar sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin.bebek isteyen hakeden tüm kadınlara da anneliği tattirsin inşallah ♥️