Kızlar dün gece aşırı hareketliydi kımıl kımılda
Yatmadan önce
Gece iki defa uyandım ağrım yoktu karnım taş gibiydi sık sık oluyor doktor normal demişti
Sabah uyandığımdan beri bel kısmımda bi geçip bi gelen ağrı var ama kasıklarıma vurmuyor
Afedersiniz iki defa büyük tuvalete çıktım ve sabahtan beri sadece bi defa hareket etti oda çok hafif tam hissetmedim bile
Şimdi Türk kahvesi içicem içince hareket ediyor
Ona göre doktora gidicem direk
Normal mi bu durum