21 haftalık hamileliğimde bebeğimde ARSA(sağ koltuk altına giden damarın ön bölümden değil aortadan yani ana damardan, arka bölümden yanlışlıkla gelişimi esnasında çıkmasıdır) teşhisi konuldu. Çok şükür ki başka hiçbir bulguya rastlanmadı. Başına böyle bi durum gelmiş annelerim var mı aramızda varsa nasıl bir yol izlediler ?