esractn Ikizleribeklemekte Ben devlet hastanesine gidiyorum Etlik zubeyde hanımda olcak doğumum allah nasip ederse yolun başındayız henüz 17haftalik
seyma281015 Ikizleribeklemekte arkadaşım da Zübeyde hanımda yaptı doğumu. İkiz erken aldılar yoğun bakım ünitesi iyi olduğu için orayı tercih etti. Çok memnun kaldı ama bi tanıdık olmazsa zor yani özel oda, ilgi alaka falan.
Ikizleribeklemekte seyma281015 orda kimse dogumu sezeryani falan hic begenmiyor ilgisz dyrlar tanidk olmaynca
Teachermom06 Ben eşimin özel sigortasından faydalanıyorum bize uyguna geliyor o yüzden gerçek fiyatlarını bilmiyorum