Kızlar birşey sorucam şimdi burda hastane doktor öneri iyi kötü yorum yapıyoruz yanlız formda mesajlar silinmiyor ve email atmamız gerekiyor sisteme ki silinsin diye ben bir doktor için gerçekten memnun kalmadığımdan onermedigimi yazdım bu şekil.googlede doktor adı soyadı yazınca direk formda benim.mesajim çıkıyor yarın birgün beni şikayet eder mi .