Asli_yazici1 Kızlaar çok kararsız kaldım. Çocukluk hayalim defneydi ama şimdi herkeste var o yüzden ondan vazgeçtim. Aylin nasıl sizce eski bir isim değil dimi
Edizhr Asli_yazici1 Aylin kızımın ismi herkesin evladı kendine güzeldir ama her ortamda parlayıp çıkan bı çocuk çok seviyorum ismini herkes tarafından da beğeniliyor
Asli_yazici1 ZeynepDuru17 bence güzel ama şimdlerde pek konulmuyor sanırsam çağın gerisinde kalmakta istemiyorum
ZeynepDuru17 Asli_yazici1 yani eski çağırırken tuhaf gibi ama bana bakmayın siz sizin beğenmeniz önemli 🫣