Minnakpopus 1prens1prenses_ ben 4-5 sene önce oğlumdayekn çok içmiştim hem emziren anne çayını hem bu malt içeceklerini ama hiçbir faydasını görmemiştim malesef. Bence süt birazda yapıyla alakalı diye düşünüyorum olmayınca olmuyo
Birbenbirbebek 1prens1prenses_ arkadaşım kullanıyor 2 katı arttı cok faydasını gördüm diyor denenebilir bence bende bu sefer bir alıp denemeyi düşünüyorum