Bir-anne21 Tüyü zarar vermez aksine bağışıklığını güçlendirir.
Yaşamın ilk 12 ayında hayvanla büyüyen çocuklarda alerji ihtimali sıfır oluyor.
1 yaştan sınra eve alırsanız alerji olma ihtimali doğuyor.
Bizim de köpeğimiz var
oglumuz 3.5 yaşındayken yogun öksürük üzerine bir doktor köpeğe alerjisi vardır dedi,ardında çok iyi bir alerji Profesörüne götürdük Dost Zeyrek.
Bize aynen bu açıklamayı yapmıştı.
0-12 ayda bağışıklık her şeye önemli yalnızca hayvan tüyü değil mikroplara da.Bugün anadoluya köylere gidin alerjik çocuk bulamazsınız dedi.Sadece zarar vermemesi için gözünüzü dört açmanız gerekiyor.