Seda3399 b-Bende bugün bakmaya başladım hiç bir şeyi beğenemiyorum :D Bende baskılı istemiyorum. Rengarenk desenli modellerden ziyade sade sadece isim işlemesi olan minimal detaylı modelleri daha çok beğeniyorum. Müslin takımlara da baktım ama pamuklu penyelerden tercih edeceğim