RecebinEsrasi randevusu zordu eskiden artık alarm kurabılıyorsun mhrs den zorluğu kalmadı arttık hastane cok güzel hülya hanım beni eşimle alır sürekli düşün suan 31+3 üm daha doğum yapmadım ne zaman gidersen direk alırlar hülya hanım bal gibi seker gibi bi hanımefendı cok yardımcı ve güleryüzlü ... ama doğumu bılmıorm bende 🤷🏼♀️ Kan idrar verirken bile beklemıosn hamiş olduğun için direk hamişim deyip ilk isini halledip cıkıosn 🤷🏼♀️ Bilmiorm diğer hastaneler nasıl ama ben memnunum cok❤️