babyiscomings 6 ve 5 gün kala test yapmıştım negatifti bu günde böyle regl olacakmışım gibi bi hisle uyandım ağrı ve kan gelcekmiş hissi yani sizde durumlar ne kızlar
Meridaily babyiscomings 6 gün kaldı benim de kuzum, sabah test yaptım negatif. Bende de adet olacak hissi var hatta adet oldum heralde diye uyandım, göğüslerde ağrı bir oluyor bir geçiyor anlamadım. Yüzüm aşırı sivilcelendi🥴
Meridaily babyiscomings inşallah canım benim o sevinci yaşasak bu ay keşke 🥹😍🤲🏻 stres yapmamaya çalışıyorum ama aklımdan çıkmıyor😁