krkmztlb ilk aşılama da mı öğrendin bende aşılama yaptım hiçbir belirti yok ilk bir hafta rahmim çok kötü ağrıyordu öksürünce bile ben ilaçlardan diyorum yarın kan tahlili vereceğim iki gün önce idrar yaptım negatif ti dua et cnm inşallah hayırlı haberleri alırım