Merhaba arkadaşlar dün randevum var di diyetisyende bana bir ölçüm cihazı verdi nasıl yapılır onu öğreti neler yemem gerek neler yemem gerek onu anlatı (Almanya dayim)
Biraz kafam karıştı şimdi açlık şekeri anladım ölçüm yaptım bu sabah 85 ti 7:20saat
Kahvaltı yaptik 8de kahvaltı sonrası 1 saat sonra tekrar denedim 95 çıktı internetten baktım 1 saat ölçüm yemekten 2 saat sonra yapılır diyor siz nasl yapiyorsunuz ben yanlış mı yaptım ikinci saat yani 10:20 de tekrar denedim beceremdim bu sefer kan geç geldi yetersiz olduğu filan boşa gitti tekrar ölçme dim