Sevincblbl kek, tartolet, sakallı poğaça, ekler hatırladıklarım. Kapı süsü yaptırmanıza gerek yok kapıyı da süslüyorlar. Daha doğrusu her odanın paketine göre süslemeler hazır isimleri falan takıyorlar. Doğumhane odalarla aynı katta fakat diğer koridorda tabelada görmüştüm. Sezaryen olursa da aşağı ameliyathaneye indiriyorlar. Sezaryen sonrası hiç ağrım olmadı düzenli takip ediyorlar. İlaçları, ağrı kesici serumları falan zamanında gelip takıyorlar. Ben sabah sezaryen oldum akşam bebeği bakıma aldılar. İsteğe göre yıkayıp ya da silip üzerini, bezini falan değiştiriyorlar.