Kizlar bebisin odasina besigi dün geldi,dolabida ici yerlestirildi ütülendi hazır
Odasi biraz dagildi haliyle ama toplayinca her seyi hazir olacak insallah
Hastane cantamida haftaya hazirlarim gibi😁
Persembe kontrolumuz var bakalim bebis nasil☺️
Bizim dogum subat sonu ya da martta olacak
Sizin hazirliklar nasil gidiyor☺️