Asya_Erva34 Merhaba 7 haftalık gebeyim dün doktorum 6 haftalık görünüyor dedi. Kese düzgün ama bebek görünmedi. Bu durumu yaşayanlar var mı? Sonrasında bebek görünür mü?
Sdanur1 Asya_Erva34 kendi hesaplamama göre 6+2 de gittim ultrasonda 5+2 cikti kese göründü bebek gorunmedi alttan muayene istedi kabul etmedim 3 hafta sonra gittiğimde 8 haftalikti bebek göründü kalp atisi da duyuldu sizde görürsünüz insallah
LadyX Asya_Erva34 görünebilir. Geç döllenmeyse. Takip edin. 7-8.haftaya kadar olabilir. Sonrasında boş gebelik denir
tanhc Asya_Erva34 benim de 6+5 de görünmüştü. ayrıca benim de hesabım doktora göre daha fazlaydı. ama geç döllenme olmuş. bekleyin bebişinizi göreceksiniz bence. 10 gün sonra kontrolde görürsünüz inşallah.