Kızlar 18+5 hamileyim dün akşam saat 12.00′den beri yanlarında ve küçük karnımda ağrım var gece 3.30′da uyudum zar zor Sabah ağrında uyandım aynı şekilde sizce niye bu ağrı oluyor ve hiç bırakmayan bi ağrı değil duş aldım belki biraz iyi gelir diye kan şekerim mi düştü ne oldu anlamadım baygınlık hissi geldi hemen kendi dışarı attım banyodan benim gibi olan var mı ya da hastaneye gidip o şikayetlerden doktor yorumu alan var mı