Gulzar cnm öncelikle kaç haftalıksın.☺ Onlar yalancı doğum sancıları endişelenmene gerek yok dediğin gibi bi gelip bi gidiyorlar düzensiz şekilde ilerliyorlar ama her an düzenli doğum sancısına dönebilir mutlaka takip et bn 37+5 haftalığım 3 cm açılmam var sancılarım düzensiz olduğu için bir türlü açıklık ilerlemiyor gece kaçkere kalkıyorum o sancılar yüzünden ve şuanda var sancıların 10 dk da bir daha sonrasında 10 dk da 3 kere ve her ağrı sancı kasılma 30 ila 60 saniye arası sürerse artık vakti gelmiştir ve bu ağrılar aynı kalmaz her seferinde şiddetini arttırır aralarda uyuduğunu söylüyosun doğum sancısını dinlenerek geçiremez ve karşılayamassn bnmle aynı şeyi yaşıyorsn hakkmzda hayırlısı olsn nst de sanclrm cok grnyor ama düzenli deyil inşllh bir an önce sağlıkla kavuşuruz😍 yardmcı olabldysem ne mtlu bna🙏😇😊