Asya_Erva34 Merhaba 7 haftalık gebeyim dün doktorum 6 haftalık görünüyor dedi kese düzgün ama bebek görünmüyor. Başına gelen var mı acaba sonradan bebek görünür mü?
Melisrt56 Geç döllenme olabilir 33_35 günde bir regl oluyorsan bu olağan birşey zaten 14 gün değil 21 gün yumurtlaman olmuş yani öyle düşün 1 hafta geç döllenme yaşamış oldun bu bir sorun değil