Arkadaşlar merhaba, ben daha 12+2 deyim işyerinde de masabaşı çalışıyorum ama hiç gelmek istemiyorum buraya gelince bulantım oluyor daha halsiz oluyorum geçen hafta böyleyim diye cuma cumartesi izin aldım gayet iyiydim dünden beri yine kendimi iyi hissetmiyorum. Tek ben böyleyim galiba bakıyorum çalışan hamileler çok mutlu son haftalara kadar bekleyeceğim diyorlar sanırım sorun bende anlayamadım. Benim gibi olan var mı destek arıyorum sanırım kendime ya da motivasyon çalışmak için bilmiyorum 🥲