Bego2535 Bayanlar afedersinz ama bisey sormak istiyorum 28 haftamdayim alt temizlik icin agdaya gidicem ama biraz arastrdim erken doguma sebep oldugu soyleniyor yaptiran varmi bi sakincasi olurmu
Sena_1997 Bego2535 ben agdaya gidiyorum valla bende bugun 28 haftalık oldum haftaya gidecem yine kendini kasmazsan bisey olmaz Allah in izniyle
Selenaygur Bego2535 canm 31. Haftamdayim hep agda yaptirdim.birazdan yine gidicem hicbi sorun yasamadim doktorumda sorun oldugunu falan soylemedi zaten
Masal03 Bego2535 inanmayın böyle şeylere 😳 ben sürekli gidiyorum 36.haftamdayım hiç bi sorun olmadı hatta birazdan yine gidicem 🙈
Nrgll Bende hep gidiyodum boyle seyler duyunca gitmemeye basladim fakat sonrasinda rahatsiz oldum gobegimden dolayi vajinayi goremiyosun rast gele permatik mahvediyo bunun dogumu var dogumdan sonrasi var.neyseki 30 haftamda tekrar agdaya gittim tabi jiletten sonra tekrar agdaya donmek daha da kötü.cildin zaten hassas oluyo kökler daha bi sertlesiyo yönleri karisiyo falan cok cektim.. Suan 37 haftaligim. Ve agdaya giriyorum hic sıkıntida görmedim inanmayin boyle laflara gidin bisey olmaz allahin izniyle
tugbamehmetbaki Bego2535 öyle değildir ya bende rahim ağzı yetmezliği var oyleykrb düzenli olarak yaptırıyorum