Kizlar merhaaba 36 haftalik hamileyim Şubatda doğum yapicam insAllah ilk doğumun olucak kiz bebek bekliyorum🤲benimle ayni haftada olaniniz varmi? Artik dunden beri ara sira sancilarim oluyo,sonra geciyor birde kremsi yapiskan akintim var.Dogum yapanlar lutfen yazarmisiniz? Doğum belirtileri nelerdir?Kiz bebekler erken gelir diyolar dogrumu?