Kızlar selam 8 haftalık gebeyim. Çene hizamdaki lenf bezim şişti ağzımı açmakta bile zorlanıyorum çiğnerken de ağrıyor doktor agumentin verdi 1000 mg kadın dogumcumda kullanabilirsin dedi ama ben pek kullanmak istemiyorum. Napsam geçer başına böyle bir şey gelen oldu mu?