9+0 bende de hic belirti yok bir şeyler yemeyince az midem bulanıyor oda yiyince geçiyor arada sa yanma oluyor bunlae dışında bir belirtim yok bende korkuyorum ama herkes normal olduğunu tanıdığım kişilerin çoğunda da bu şekilde belirtisiz rahat hamilelik geçirdiklerini söylüyorlar sağlıkla kucaklarımıza alırız inşallah 💕🤲