Efnan_Meva Merhaba kızlar, Yenidogan için hangi bebek Bakım Ürünleri alınmalı,gereksiz birsey almamak adına tecrübe edinenlerden bilgi alabilir miyim? Birde bez ve ıslak mendil markası konusunda seçim ne yapmalıyım ilk etapta?
Minnakpopus Efnan_Meva bebek bezi bebeğe göre değişkenlik gösteren bir durum. Sakın stok yapma pişik olur bebeğe iyi gelmez sürekli değiştirmek zorunda kalırsın. Biden ilk 20-25 gün ancak 1 no kullanıyorlar sonra hemen büyüyorlar o yüzden stoklama. Islak mendil olarakta ben oğluma sleepy yeni doğan kullanmıştım ancak ilk zamanlar genel de pamuk suyla temizleniliyor zaten. Şampuan olarakda mustela kullanmıştım ancak içeriğinin değiştirildiğini okuduktan sonra bu bebeğime ya bioderma yada ecowell alacağım nasipse. Bez olarakta molfixden çok memnundum bu bebeğimede molfixle başlarım
MerveYlmz15 Efnan_Meva ben ilk zamanlarda sleepy kullandım bez olarak ama sonrasında molfixe geçtim çocuğum topluydu biraz birde büyüdükçe idrarı çıkıyordu ama bebekken yetiyordu ıslak mendil uni baby kullandım şimdi a 101 de baby turco var onu kullanıyorum çok memnunum
tomrisinaannesi Efnan_Meva ben prima aldım genel olarak kimsede pişik yapmamış bayağı araştırdım sleepy’e güvenmiyorum içinden pamuk benzeri şeyler çıkanlar paylaşıyordu şikayetvar da falan, bakım ürünlerini MUSTELA aldım set olarak satılıyor pişik kremi bebek için göğüs yumuşatıcı soğuk algınlığı durumlarında vücut yağı şampuan içerik olarak temiz alt açma örtülerini baby plus aldım ıslak mendili de prima hassas bebek aldım
Cosimaniehaus Efnan_Meva ilk prima kullandım 1 paket. Sonra sleepy kullandım 4aylığız hala sleepy kullanıyoruz. Islak mendil unibaby kullandım 2ay falan. Ama çekince bir sürü çıkıyor ve bu sinir bozucu geliyordu bana bu yüzden sleepy naturel ıslak mendile geçtim. Sleepy tek tek geliyor çekince.
Kubra_811 Benim çok yakın bir tanıdığım kimya laboratuvarda çalışıyor islak mendil bebek kremi losyonu hepsinin üretim yeri. Dalin’da mustela yenidoğan setleri oluyor ya kremi şampuanı onlardan almayı düşünüyordum. Alma içeriği çok da temiz değil hatta.johnsons baby önerdi Büyük ihtimalle onu alacağım doğuma yakın set halinde her şeyini pişik kremi bebek yağı şampuan falan
Aydnkynk Islak mendil hiç almadım sula sil diye bi ürün var onu kullandım pişik kremi bebek yağı gibi şeylere doktorumuz izin vermedi yıkayınca sadece zeytinyağı kullandım şampuan olarak 1 yaşına kadar mustela kullandım bezde prima
Rabiaa97 Efnan_Meva İlk1 ay molfix kullandım sonra sleepy kullandık şükür pişik falan olmadı mustella olarak şampuan kullanıyoruz Bepantol pişik kremi birde sudocrem ıslak mendili 1 aydan sonra kullandım bebek temizleme pamuklarını bir kutu içerisine ılık su zeytin yağı dökerek ıslak mendil yaptık 1 ay öyle kullandım bebe yağını hemşire 3. Aya kadar kullanma demişti bize masaj yaparken mustellanın losyonunu kullandık
xJade Efnan_Meva Bez olarak Molfix aldım. Hiç taşma yapmadı. 28 günlük hala 1 numara kullanıyorum. Şampuan olarak Bioderma aldım. Ondan da memnunum. Islak mendil Molfix ve carfoursanın yeni doğan için ıslak mendilini kullanıyorum. İkiside kalite olarak güzel. Birde ıslak mendilin parfümsüz olmasına özen gösterin. En kaliteli de olsa Parfümlü olanlar pişik yapıyor
SeverBurcu Efnan_Meva bez olarak molfix Aqua aldım birini 1 numara diğeri 2 numara aldım Islak mendili molfix yeni doğan izotonikli aldım bakım ürünleri için mustela aldım set olarak tabi