Bugün nstye girdik hala hiç sancı ve açılma yok. Doktor 3 gün sonra nst için tekrar çağırdı yine sancı çıkmaz ise Salı günü yatışını yapacağım çünkü suyu da azaldı 40. Hafta olacağı için bir fitil ile sancı başlatacağım o da işe yaramaz ise su azaldığından ameliyata alırız dedi. Böyle süreç yaşayan var mı ? 3 günde sancım olmaya başlar mı ? İşin açıkçası suni sancıdan da korkuyorum. Tecrübeli anneler benim gibi durum yaşayan süreç hakkında dertleşebilir miyiz