elasevgi Hanımlar 37+1 im ve bebek 2600 gr. Duyunca çok şaşırdım 35+1 ken 2410 du 2 haftada çok az almış ondan önce 2 haftada 500 gr almıştı ama bu sefer 2 haftada sadece 200 gr almış haftam da azaldı 3 kilo olsa en azından diyorum bende yapılıyım uzunum eşim de öyle ama bebiş küçük ilerliyor anlamadım. Tansiyonum 13/8 bu aralar acaba ondan mı bebek beslenemiyor anlamıyorum
Asilzedemom elasevgi kız bebisse birazminyon oluyor canım üzülme öyle doğup emerken toplanan oluyor etrafimda tüm kız bebekler 2500 2300 doğdu ve ultrason bazen 200 300 gram aynuyir belki 3000 dur ama uzun olduğu için belli olmuyordur karın çevresinden bakılıyor ya dert etme iride iyi değil emin ol ideal bence kilosu
babyandmomy__ elasevgi üzülme zayıf bebek sağlıksız demek değil her şey yolunda ise korkma bebeğe iyi gelecek şeylere biraz daha ağırlık ver her öğününe protein ekle normalde tükettiğinden fazla olsun ceviz tahin kaşar muz bunları birkaç ara öğün şeklinde tüket normalde 2 ara öğün yapıyorsan 3 e çıkar mesela merak etme bir haftada bile 500 gr aldığı oluyor bebeklerin son haftalarda sağlıkla doğsun inşallah 🩷
Cosimaniehaus Asilzedemom benim bebeğimin kilosu da azdı doktorun dediğinden daha zayıf doğdu 2530gr. Kuvöze girer diye korkuyordum ben. Doktor doğmadan önce doğsa da kuvöze girmez demişti öyle de oldu. Şimdi gayet tombişiz gören şaşırıyor😊40ı çıkınca çok hızlı büyüdü. Endişelenmekte haklısınız ama doğunca kilo aldırmak daha kolay 😊Sağlıkla gelsin bebeğiniz.
Asilzedemom elasevgi yok kuzum öyle düşünme hiç ama tavsiyem kuruyemiş tüket maşallah ları oluyor öyle ben çok severdim kuru yemisi oğlan 33 haftalık 3500 doğdu ve ebeler bastırdı sezeryan olduğu halde belde sakatlık kaldi o daha kötü şimdi ki de ilerden gidiyor 1 hafta daha 20 haftalık olmasına rağmen kuruyemiş kesildi yulaf da yasak 1 haftayı tolere etmek için çünkü bunun kilolu olmaması lazım mıs doktor bel sağlığım için eğer yine kilolu olursa erken alınacak o yüzden doyroim zamaninda gelsin sağlıklı gelsin
Damlasvs Benimde 28 haftalıkken 1245 di 29 da 1300 olmuştu şimdi 29+4 endişeleniyorum neden o kadar az kaldı bir haftada acaba diye 😔😪
hamcokelek33 Sağlıklı olsun da💖 hiç dert etmeyin, geçen kayınvalideme sordum eşim kaç kilo doğdu diye,2800 doğmuştu dedi. Allah sağlıkla huzurla mutlulukla zamanında kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Asilzedemom Cosimaniehaus teşekkür ederim canım benim Allah razı olsun başkası açmış postu ama dileklerin çok güzel kemdime aldım bile 🥰🥰
Asilzedemom Cosimaniehaus bende ikinci almasin diye uğraşıyorum benimde ilk oğlum kilolu doğdu erken geldi kilodan şimdi aynısı olmaması için çabalıyorum rabbim ideal kiloda nasip etsin inşallah
Cosimaniehaus Asilzedemom post sahibine yazdım sanıyorum:) sağlıkla gelsin bebişler🌸 inşallah kolay geçer doğumunuz🙏🏻
Aysenur222 elasevgi bazı kadınların yediği kendine yarıyor bebişe yaramıyor genelde böle az kilo alan bebeklere zamanında kan sulandırıcı iğne verip kan akışını hızlandırınca kilo artışı yapıyır doktorlar bide muz ye hergün omega beslen et ye agırlıklı
Asilzedemom elasevgi Allah razı olsun kuzum düşün benimki bide 33 doğdu diye ciğer geliştirici kullanmadı böbrek kanal genisligi var diye yazık yavrumu 12 saat küvezde kaldı ya ne sağdığım sütü verebilrim ne gorebildim
Aysenur222 elasevgi kan sulandırdıcı başlatması gerekiyor arkadaşımında öleydi başlattı son iki ay kala