Bugün 39+3’üm gece sancılarım başlamıştı ilk başta çok düzenliydi sonra kesildi sabah muayenem var diye acile gitmedim ben de muayenede nst sancı çıktı ama açıklık yok maalesef doktorum pazartesi günü son gün nasıl istersen öyle doğurturum dedi ben de çok yoruldum daha erken olamaz mı dedim o zaman cuma sabahtan yatışını yapalım dedi suni sancıya dayanamazsam nolcak peki diye sordum sezeryana alırım istediğin zaman dedi çok korkuyorum ikisinden de rahatlatır mısınız beni offf