tupbebekseruvenim1 amh’ım düşük usg’lerde 8-9 yumurta görünüyordu hatta çok güzel büyümüşlerdi ama opu günü 3-4 tanesi boş çıktı çatlamışlar mı yoksa zaten boşlar mıydı bilmiyoruz. 5 taneden de 2 tanesi döllenmeye başlamış, bu 2 taneden bir tanesi yavaş mıymış neymiş biri yolundaymış şu an için. ben anlamıyorum bir senede iki spontan gebelik elde ettim 0,62 amh ile hem de ikisi de ilk aydan olmuştu biri 9. haftada öldü biri dış gebelik oldu. Tüp bebekle kesin olur diyorduk iki spontan gebelik oldugu için. Allah yardımcım olsun umarım altın yumurtam diye başlık açarım burada 🥹