Seymaoztrk27 bence konu başlığından kimse bakmıyor :) çünkü daha 6 yada 7 haftalıkken tahmin soranlar oluyor ya ondan belki öyle sanıyorlardır cinsiyet yanılması diye olsaydı direk bakarlar belki 😊 bu arada bana Dr en son 18 haftalık iken kız dedi ve hep devlete gittim ama burda çok cinsiyet yanılması yaşayan okudum alısverıs yapma diyorlar dayanamayıp pembe şeyler aldım 🙈detaylı usg için bekle diyorlar siz yaptırdınız mi detaylı orda kesin sonucmus