Kızlar 25 haftamda acil serklaj olmuştum her şey normal ilerliyordu bugün 27+5 haftayım ve kanamam geldi sabah uyandığımda doktoruma yazdım hemen hafif bir kanamaysa korkmamı ve kendimi hiç yormamamı söyledi
yinede korkuyorum bu durumu yaşayan var mı