Gkcece1 Eskişehir bilmiyorum ama
Ben çok memnun kaldım ilk doğumda
Hatta 5 sene geçti
Sezeryan dikişim geçen hafta acilde yattım
İki gün
Tansiyon sancı falan
2 tane ebe ameliyatını kim yaptı kaç senelik dedi
O kadar belirsiz o kadar güzel küçük ki belli bile değil
Beş sene dedim çok şaşırdılar
Hem uzun yıllar gibi bende hiç ama hiç belli değil dediler şimdi yine devlette ama o doktorum yok başka bir doktor var arkadaşım çok iyi diyor
Oda orda sezeryan oldu ins bu dikişim de çok iyi olur bir haftada kapanmışti o zaman
Tamamiyle böyle iç karnım yarasi dahil kalmamisti
İnşallah buda böyle olur
O zaman fito krem vermişti doktorum bjrde batikan böyle hep pamukla hafif hafif sürdüm
Hep kuru tuttum banyo da izin verdi
Ezcaneden su geçirmez bant aldım öyle kullandım İlk hafta
Hiç sorun yaşamadım antibiyotik flanda vermişti