Seliiiiiiiiin Zeynep1401 bizimki biraz zorunlu oldu sehir hastanesi için Detaylıca bebeğime birkaç sorun tespit edilmişti ve şehir hastanesinde kordo sentez yapıldı. Su an orda perinatolog takipliyim. Gittiğim doktorlarda donanımlı bir hastanede doğum yapmam gerektiğini söylüyorlar. Bunun için sehir hastanesinde yapacağım Allah nasip ederse Ama yine arada umit hocaya da gidiyorum 21.haftaya kadar sadece umit hoca takipliydim ama 21den sonra hem umit hoca hem sehir hastanesinde takipliyim
ElifBD Seliiiiiiiiin şehir hastanesinde hangi perinatolaga gidiyorsunuz bende bi doktora randevu aldım ama kan uyuşmazlığımız pozitif çıktı 7+2 deyim
Seliiiiiiiiin kayra2025 biz çok fazla devam edemedik 17.haftaya kafar birlikteydik zaten o zamanlarda da ayda 1 gidiyorduk bir sorun yaşamadık
SdilaK @Zeynep1401 Yarın kontrole gideceğim doğum fiyatını öğrenip yazarım en son 45ti inşallah 60tan yukarı değildir 💆🏽♀️
Zeynep1401 SdilaK çok sevinirim az önce aradım bilgi vermediler inşallah 60 ı bile bulmamıştır çünkü çok fazla zam yapılıyor Siz kaçıncı haftadasiniz şuan
SdilaK @Zeynep1401 sinir oluyorum zaten telefonda muayene ücretini söyleyip doğum ücretini söylememelerine. Ben 36+4teyim
Ardennnnn Ay şuan bende bı gerildim 1215 liradan 1800 mu olur Allah aşkına bende Cem büyüktosun takipliyim ilk çocuğumunda doktoru ikinciyide orda dusunuyom ama bu fiyatlar ne biraz insaf artık ya
Ardennnnn SdilaK aa bu paket mi 61 olan sanmiyom ama 88 di çünkü 😂 nerden baksan bı 70 80i gözden cikarcaz baksana 💆
SdilaK @Zeynep1401 Bir refakatçi ile bir gece konaklama,kapı süsü,lohusa şerbeti,doğum ücreti(sezaryen normal fark etmiyor), 15 poz fotoğraf. İçinden bir şeyleri çıkarsanız bile fiyat değişmiyor 😂
Hamis354225 SdilaK bir gece konakladıktan sonra kalma ihtiyacı olursa ücret günlük ne kadarmış onun bilgisini verdiler mi acaba?
Zeynep1401 SdilaK şeker yukleme ne kadar oldu acaba orada zam gelmiştir kesin yarın yaptiricaktim bende
SdilaK @Zeynep1401 Vallahi ben 60tan yukarı olmasın diyordum hep 61 yapmışlar. %35-36 gibi bir şey çok tabiki ama ilgilenmiyorlar çok veya az olması konusunda ne yazık ki 🤷🏽♀️ Şeker yüklemesi ne kadar bilmiyorum ben yaptırmadım ama bildiğim kadarıyla sağlık ocaklarında da yapılıyor