Kızlar 22 haftalık hamileyim ayrıntılı ultrasonda bebeğin böbreğinde büyüme olduğunu söyledi doktorum emar çektirip ayrıntılı baktırmam gerektiğini açıkçası işk defa böyle bir durum duydum ve yaşıyorum bilgisi olan daha önce yaşayan var mı yardımcı olabilir misiniz