eses26_ korkma bende aynı süreci yaşadım bu gebeliğimden önce üç ay korunman gerek demişlerdir muhtemelen ondan sonra Allaha tevekkül et ve tekrar dene inşallah bu sefer sağlıklı bir gebeliğin olur. Rabbim herşeyin en iyisini bilendir Rabbim sizi de en kısa zamanda hayırlısı ile nasip eylesin🤲🏻