Hilallss 38+1 oldum tık yok hala ne zaman gelir bilmiyorum Sanci bi anda mu gelir yoksa birkaç gün önceden mi
Mrvsmt2502 Hilallss aniden de başlayabilir zmaanla da artabilir doğum bilinemez bir şey ben 43 te doğum yaptım
Mrvsmt2502 Hilallss doktorum çok iyiydi allah razı olsun ondan. Gün aşırı muayene ediyordu risk görmeyince bekleyebildiği kadar bekledi
Mrvsmt2502 Hilallss kilosundan kaynaklıdır belki bebeğinizin 🤷♀️ her doktor farklı bir şey diyor ama benim gözlemim geç doğan bebek her şeyi daha kolay kavrıyor emmede gaz çıkartmada falan zorlanmadım herkes anne karnında öğrenmiştw gelmiş diyordu 😃