kızlar biliyorum doktora sormam gerekiyor fakat doktoruma 3 hafta var. Burada tecrübeliler vardır ya da anlayanlar vardır diye sormak istedim.
AMH testi de yapıldı ama devlette yapıldığı için 2 hafta sonra çıkar dendi. Reglimin 2.günü vermiştim hormonlarımı aynı zamanda grip olmuştum.
değerler ortalama nasıl? 15 aydır hiç gebe kalamadım :(
(DHEA-SO4) / 226.31
Prolaktin / 6.2
TSH / 1.902
Follikül stimülan hormon (FSH) / 7.4
Estradiol (E2) (Serum/Plazma) / <12
Lüteinizan hormon (LH) / 5.61